Звіт. Результати проходження учнями Центру "Анкети першокурсника"

1. Група №1 - анкетування пройшло 17 осіб;

Група №2 - анкетування пройшло 24 особи;

Група №3 - анкетування пройшло 15 осіб;

Група №4 - анкетування пройшло 23 особи;

Група №5 - анкетування пройшло 27 осіб;

Група №6 - анкетування пройшло 6 осіб.

2. Для 83 учнів центру (74%) поштовхом до вступу стало зацікавлення майбутньою професією. Вступили опираючись на бажання батьків 6 учнів (5%). За порадою друзів вступили 15 учнів (13%). Під час навчання у школі приїжджав представник Центру та порадив обрати професію 1 учень.

3.  Прагненням стати високоосвіченим фахівцем, професіоналом в своїй справі  при вступі керувались 70% учнів.

4. Жодному учню центру  не подобається обрана спеціальність.

5. Результатами навчання задоволені 83% (91 учень)

6. Лінь заважає досягти кращих результатів та успіхів у навчанні 30% учнів Центру. Недостатня кількість літератури - 10% (11 учнів). Не вміють раціонально використовувати час 4% учнів Центру. Дистанційне навчання - 6% учнів Центру.

7. Найважчим для учнів Центру було освоєння нової системи навчання 62%(70учнів); ввійти в новий колектив 10% (11учнів); пристосуватися до вимог викладачів 15% (17 учнів).

10. Заважають процесу адаптації до умов навчання:

  • Власна неорганізованість та лінощі -40% (45 учнів);
  • напруга, втома від занять - 24% (27 учнів);
  • недостатній інтерес до обраної спеціальності 14% (16 учнів);
  • невміння розподіляти свій час 39%(44 учні);
  • слабка попередня освітня база 9% (10 учнів);
  • нерозуміння з боку викладачів та завищені вимоги 5% (6 учнів);
  • стан в країні 5%.
11. Студентам не вистачає інформації про:
  • про студентські права та обов’язки  28% (31 учень);
  • про студентські гуртки і спортивні секції 26% (29 учнів);
  • про наявну навчально-методичну літературу і можливості її знаходження 26% (29 учнів);
  • живого спілкування 8% учнів;
  • державну програму в сфері фотографії в Україні, як знаходити клієнтів для зйомок 2%. 
12.  В процесі навчання учнів  наступні емоційні стани:
  • внутрішня напруга 25% (28 учнів);
  • невпевненість у власних силах 23% (25 учнів);
  • труднощі під час зосередження 26% (29 учнів)
  • підвищення тривожності 20% (23 учні);
  • порушення сну29 % (32 учні);
  • порівняння себе з іншими 20 % (22 учні). 




13. Відчувають допомогу від майстрів та педагогів 92% (103 учні).

14. У 93 відсотків учнів (104 учні) склалися доброзичлтві відносини у групі. 7% відповіли, що в групі кожен сам за себе.

15. Повністю або частково товариські відносини в групі мають 87% учнів Центру.



Коментарі

Популярні публікації